Burmistrz Miasta Węgrowa informue, że zgodnie z decyzją Zarządu Województwa Mazowieckiego został dofinansowany projekt pn. „Wdrożenie platformy zintegrowanych elektronicznych usług publicznych Urzędu Miejskiego w Węgrowie ”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 Priorytet II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1 „E-usługi”, Poddziałanie 2.1.1 „ E-usługi dla rozwoju Mazowsza”. Umowa o dofinansowanie projektu została podpisana w dniu 12 lipca 2017 r.
Cel projektu:
Celem głównym projektu jest: „Intensyfikacja wykorzystania technologii ICT do budowy, uruchomienia i upowszechnienia nowych jakościowo oraz dojrzałych, elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców, w tym do usprawnienia procesów administracyjnych i dostarczenia wiarygodnej informacji zarządczej dzięki wdrożeniu nowych, zmodernizowanych aplikacji oraz innowacyjnej platformy zintegrowanych usług publicznych stanowiącej część infrastruktury Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem (ZSZM)”
Zakres rzeczowy:
- Oprogramowanie aplikacyjne- Systemy Dziedzinowe oraz rozbudowa Systemu e-Urząd
- Oprogramowanie aplikacyjne- System Informacji Kierownictwa- komponenty usługi danych przestrzennych MSIP lub równoważne
- Oprogramowanie aplikacyjne- Opracowanie wzorów formularzy e-usług
- Sprzęt IT
- Oprogramowanie narzędziowe i systemowe
- Wdrożenie i prace instalacyjne- konfiguracyjne
- Prace adaptacyjne dot. serwerowni
- Szkolenia
- Promocja projektu
Okres realizacji: 01.07.2016 r. – 30.06.2018 r.
Całkowita wartość projektu: 1 341 324.84 PLN brutto
Wartość wydatków kwalifikowanych: 1 327 056.84 PLN brutto
Wartość dofinansowania ze środków Unii Europejskiej: 1 061 645.47 PLN brutto co stanowi 80% wydatków kwalifikowanych